Translate

BLOG NAVIGATEUR

20130709

Mia cucina: Moje nominacje do Liebster Award


Mia cucina: Moje nominacje do Liebster Award:

Pytania zadane dla Mnie od Mia cucina :

1 . Jakie znaczenie w kuchni mają dla Ciebie kolory?
- Kolory w kuchni sa dla Mnie zwierciadlem Mojej inspiracji :)

 2. Ile fantazji mają Twoje potrawy?
- Tyle ile dusza zapragnie :)

3. Jak skrupulatnie trzymasz się przepisu?
- Przepisy sa przewaznie Moje.

4. Jak istotna jest fotografia w prowadzeniu bloga?
- Realistyczna jak najbardziej.

5. Tajniki jakiej kuchni chciałabys poznać?
- Z bardzo malych wysp (wysepki) na ktorych jeszcze nie bylam ale nie wykluczam:)

6. Danie z którego jesteś bardzo dumna?
- Z wszystkich !

7. Jaką potrawę szczególnie lubisz przygotowywać?
- Prawie wszystkie,!
- Oj nie!
- Klamie!... Nie cierpie flaczki :-(

8.  Jak ważna jest dla Ciebie opinia tych, którzy kosztują Twoją potrawę?
- Opinia nie wazna aby tylko Moj przepis Im odpowiadal tak jak zostal apetycznie zrealizownay w Ich kuchni:)))

9. Twoja największa klapa kulinarna…
- Nie pamietam...

10.Twoje największe kulinarne marzenie.
- Jak najwiecej kulinarnych marzen:)

11. Opisz siebie w dwóch zdaniach.
- Mloda piecdziesiecioletnia Belgijka urodzona w Polsce.
Zawsze gotowa na to co zycie Jej poda na talerz do podzielenia sie w gronie bardzo milych osob.
Tak, tylko milych.

Smakowicie,
Krystina cuisine :)

1 commentaire:

Mia cucina a dit…

Krysiu, cudowne odpowiedzi! dziekuje!!

Ce site utilise des «cookies». En utilisant ce site, vous acceptez leur utilisation.